WYSYŁKA I DOSTAWA

O komforcie dokonywania zakupów decyduje również sposób dostarczenia towaru, dlatego w Elizabethhome.pl zapewniamy:

  • Darmową dostawę Standard na terenie całej Polski w przypadku zamówień powyżej 500 zł
  • Dostawę Standard na terenie Unii Europejskiej
  • Odpowiednie zabezpieczenie przesyłki
  • Kontakt w przypadku opóźnienia dostarczenia przesyłki z przyczyn od nas niezależnych

Proponujemy następujące opcje dostawy:

  1. Dostawa STANDARD:
  • Dostawa Standard obejmuje wysyłkę towarów na adres wskazany przez Klienta bez opcji rozpakowania i montażu
  • Dostawa Standard na terenie Polski jest całkowicie DARMOWA dla wszystkich zamówień powyżej 500 zł. Koszt dostawy Standard dla zamówień poniżej 500 zł wynosi 19 zł.
  • Dostawa Standard realizowana jest na terenie całej Polski oraz krajów Unii Europejskiej

 

Proponujemy następujące metody płatności za zamówienie:

  • Płatność kartą płatniczą lub kredytową za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry)
  • Płatność przelewem elektronicznym za pośrednictwem zewnętrznego operatora płatniczego (płatność z góry)
  • Przelew na rachunek firmowy (płatność z góry)

 

Informacje dodatkowe:

  1. Towar zakupiony w sklepie elizabethhome.pl dostarczany jest na adres wskazany w Zamówieniu.
  2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest na terenie Unii Europejskiej.
  3. Zamówiony Towar wysyłany jest w terminie 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub od otrzymania potwierdzenia wpłaty od naszego partnera rozliczeniowego (PayU, PayPal), przy czym termin dostawy może różnić się w zależności od wybranego przez Państwa towaru, o czym zostaniecie Państwo poinformowani w procesie składania Zamówienia. W przypadku zamówień dotyczących wybranych mebli, przedmiotów wielkogabarytowych i innych produktów sprowadzanych na zamówienie, termin dostawy wydłuża się – w zależności od rodzaju asortymentu. Szczegółowa informacja o czasie wysyłki znajduje się w opisie danego produktu oraz w treści pojawiającej się po umieszczeniu go w koszyku.
  4. W przypadku Towarów, którymi dysponujemy na bieżąco, czas doręczenia Towarów nie powinien być dłuższy niż 4 dni robocze liczone od dnia wysyłki
  5. Szczegóły dotyczące realizacji dostawy Towarów otrzymują Państwo w procesie składania Zamówienia w Koszyku, przy wybranym Towarze, a także w karcie ?Podsumowanie Zamówienia?.
  6. WAŻNE! Przy odbiorze przesyłki, po podpisaniu listu przewozowego, prosimy otworzyć paczkę, a następnie bardzo dokładnie sprawdzić, czy zamówiony Towar nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych w transporcie, należy odmówić przyjęcia paczki oraz spisać z kurierem protokół szkody. O zaistniałym problemie prosimy poinformować obsługę sklepu mailowo (elizabeth@elizabethhome.pl) lub telefonicznie (663 0550235).
  7. Reklamacje bez wypełnionego formularza reklamacyjnego nie będą uwzględniane.
  8. Jeśli w jednym zamówieniu znajdą się produkty z różnymi statusami dostępności – ostateczny termin realizacji całego zamówienia dotyczy zawsze produktu z dłuższym terminem realizacji.
  9. Podany czas realizacji zamówienia zawsze dotyczy dni roboczych.